Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

[Skrypty - ściąga] Dostępne w serwerze funkcje

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Tutoriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Pią 21:38, 05 Wrz 2008 Temat postu: [Skrypty - ściąga] Dostępne w serwerze funkcje

Poniżej lista funkcji wzięta żywcem z dokumentacji TFS. Na innym silniku nie musi działać. Są też dostępne jeszcze inne funkcje, ale nie ma do nich listy, a robienie zajmie za dużo czasu.

Część ma opisy, ale programiści od TFS są leniwi i nie wszystko zrobili.

Do używania tych funkcji wystarczy znajomość angielskiego, większość się wyjaśnia nazwą. Funkcje zaczynające się od do coś robią, get pobierają jakąś informację, send wysyłają (zwykle wiadomości, animowany tekst, albo biały napis nad okienkiem konsoli), is sprawdzają. Druga część nazwy najczęściej mówi na co działają.

W razie pytań osób zainteresowanych wyjaśnię w miarę możliwości co która funkcja robi i jak.

getPlayerFood(cid)
getCreatureHealth(cid)
getCreatureMaxHealth(cid)
getPlayerMana(cid)
getPlayerMaxMana
getPlayerLevel(cid)
getPlayerMagLevel(cid)
getPlayerName(cid)
getPlayerAccess(cid)
getPlayerPosition(cid)
getPlayerSkill(cid, skillid)
Skillid can be:
0 = Fist Fighting
1 = Club Fighting
2 = Sword Fighting
3 = Axe Fighting
4 = Distance Fighting
5 = Shielding
6 = Fishing
getPlayerTown(cid)
getPlayerVocation(cid)
getPlayerItemCount(cid,itemid)
getPlayerSoul(cid)
getPlayerFreeCap(cid)
getPlayerLight(cid)
getPlayerSlotItem(cid, slot)
Slot can be:
1 = helmet
2 = necklace slot (amulet of loss etc.)
3 = backpack, bag
4 = armor
5 = left hand (its really hand placed >> (right page on screen))
6 = right hand (its really hand placed << (left page on screen))
7 = legs
8 = boots
9 = ring slot
10 = ammo slot (arrows etc.)

getPlayerDepotItems(cid, depotid)
getPlayerSex(cid)
getPlayerLookDir(cid)
getPlayerGUID(cid)
Info
This function will check for player id.

Returns
Player id. When checked creature isn't player then return = -1
For example:
61 - when player id in database is 61
-1 - when checked creature is NPC

getPlayerFlagValue(cid, flag)
getPlayerGroupId(cid)

doPlayerSendCancel(cid, text)
getPlayerGuildId(cid)
getPlayerGuildName(cid)
getPlayerGuildRank(cid)
getPlayerGuildNick(cid)
setPlayerGroupId(cid, newGroupId)
playerLearnInstantSpell(cid, name)
canPlayerLearnInstantSpell(cid, name)
getPlayerLearnedInstantSpell(cid, name)
getPlayerInstantSpellCount(cid)
getPlayerInstantSpellInfo(cid, index)
getInstantSpellInfoByName(cid, name)
getInstantSpellWords(name)
setPlayerStorageValue(uid, valueid, newvalue)
getGlobalStorageValue(valueid)
setGlobalStorageValue(valueid, newvalue)
getTilePzInfo(pos)
getTileHouseInfo(pos)
getItemRWInfo(uid)
getThingfromPos(pos)
getThing(uid)
queryTileAddThing(uid, pos, <optional> flags)
getThingPos(uid)
doRemoveItem(uid, <optional> n)
doPlayerFeed(cid, food)

doPlayerSendDefaultCancel(cid, ReturnValue)
doTeleportThing(cid, newpos, <optional> pushmove)
doTransformItem(uid, toitemid, <optional> count/subtype)
doCreatureSay(cid, text, type)
doSendMagicEffect(pos, type)
doSendDistanceShoot(frompos, topos, type)
doChangeTypeItem(uid, newtype)
doSetItemActionId(uid, actionid)
doSetItemText(uid, text)
doSetItemSpecialDescription(uid, desc)
doSendAnimatedText(pos, text, color)
doPlayerAddSkillTry(cid, skillid, n)
doCreatureAddHealth(cid, health)
doPlayerAddMana(cid, mana)
doPlayerAddManaSpent(cid, mana)
doPlayerAddSoul(cid, soul)
doPlayerAddItem(uid, itemid, <optional> count/subtype)
doPlayerAddItemEx(cid, uid, <optional: default: 0> useCidPosOnFail)
doPlayerSendTextMessage(cid, MessageClasses, message)
doPlayerRemoveMoney(cid, money)
doShowTextDialog(cid, itemid, text)
doDecayItem(uid)
doCreateItem(itemid, type/count, pos)
doCreateItemEx(itemid, <optional> count/subtype)
doTileAddItemEx(pos, uid)
doCreateTeleport(itemid, topos, createpos)
doSummonCreature(name, pos)
doConvinceCreature(cid, target)
doRemoveCreature(cid)
doMoveCreature(cid, direction)
doPlayerSetTown(cid, townid)
doPlayerSetVocation(cid,voc)
doPlayerRemoveItem(cid,itemid,count)
doPlayerAddExp(cid,exp)
doPlayerSetGuildId(cid, id)
doPlayerSetGuildRank(cid, rank)
doPlayerSetGuildNick(cid, nick)
doPlayerAddOutfit(cid,looktype,addons)
doPlayerRemOutfit(cid,looktype,addons)
doSetCreatureLight(cid, lightLevel, lightColor, time)
doSetCreatureDropLoot(cid, doDrop)
getCreatureCondition(cid, condition)
isPlayer(cid)
isCreature(cid)
isContainer(uid)
isMoveable(uid)
getPlayerByName(name)
getPlayerGUIDByName(name)
registerCreatureEvent(uid, eventName)
getContainerSize(uid)
getContainerCap(uid)
getContainerItem(uid, slot)
doAddContainerItem(uid, itemid, <optional> count/subtype)
getHouseOwner(houseid)
getHouseName(houseid)
getHouseEntry(houseid)
getHouseRent(houseid)
getHouseTown(houseid)
getHouseAccessList(houseid, listid)
getHouseByPlayerGUID(playerGUID)
setHouseAccessList(houseid, listid, listtext)
setHouseOwner(houseid, ownerGUID)
getWorldType()
getWorldTime()
getWorldLight()
getWorldCreatures(type)
getWorldUpTime()
broadcastMessage(message, type)
getGuildId(guild_name)
getPlayerSex(cid)
doPlayerSetSex(cid, newSex)
createCombatArea( {area}, <optional> {extArea} )
createConditionObject(type)
setCombatArea(combat, area)
setCombatCondition(combat, condition)
setCombatParam(combat, key, value)
setConditionParam(condition, key, value)
addDamageCondition(condition, rounds, time, value)
addOutfitCondition(condition, lookTypeEx, lookType, lookHead, lookBody, lookLegs, lookFeet)
setCombatCallBack(combat, key, function_name)
setCombatFormula(combat, type, mina, minb, maxa, maxb)
setConditionFormula(combat, mina, minb, maxa, maxb)
doCombat(cid, combat, param)
createCombatObject()
doAreaCombatHealth(cid, type, pos, area, min, max, effect)
doTargetCombatHealth(cid, target, type, min, max, effect)
doAreaCombatMana(cid, pos, area, min, max, effect)
doTargetCombatMana(cid, target, min, max, effect)
doAreaCombatCondition(cid, pos, area, condition, effect)
doTargetCombatCondition(cid, target, condition, effect)
doAreaCombatDispel(cid, pos, area, type, effect)
doTargetCombatDispel(cid, target, type, effect)
doChallengeCreature(cid, target)
numberToVariant(number)
stringToVariant(string)
positionToVariant(pos)
targetPositionToVariant(pos)
variantToNumber(var)
variantToString(var)
variantToPosition(var)
doChangeSpeed(cid, delta)
doSetMonsterOutfit(cid, name, time)
doSetItemOutfit(cid, item, time)
doSetCreatureOutfit(cid, outfit, time)
getCreatureOutfit(cid)
getCreaturePosition(cid)
getCreatureName(cid)
getCreatureSpeed(cid)
getCreatureBaseSpeed(cid)
getCreatureTarget(cid)
isItemStackable(itemid)
isItemRune(itemid)
isItemDoor(itemid)
isItemContainer(itemid)
isItemFluidContainer(itemid)
getItemName(itemid)
getItemWeight(itemid, count)
debugPrint(text)
isInArray(array, value)
addEvent(callback, delay, parameter)
stopEvent(eventid)
doPlayerPopupFYI(cid, message)
mayNotLogout(cid, value)
mayNotMove(cid, value)
doPlayerAddPremiumDays(cid, days)
doPlayerRemovePremiumDays(cid, days)
getPlayerPremiumDays(cid)
getPlayerSkullType(cid)
getPromotedVocation(vocation)
getPlayerBlessing(cid, blessing)
doPlayerAddBlessing(cid, blessing)
savePlayers()
escapeString(str)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Tutoriale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin