Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wilkołaki i Wampiry

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Mostek




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ja sie tu wziołem?

PostWysłany: Wto 22:46, 25 Lis 2008 Temat postu: Wilkołaki i Wampiry

Oto mój kolejny pomysł by robić 2 miasta jedno wilkołaków a jedno wampirom i gdy zrobisz quest np dla Wilkołaków to masz dostęp do takich lokacji do których nie maja wampiry i odwrotnie ale nie możesz wchodzi do miasta u wampirów i nie możliwe jest wchodzenie do ich miasta itd ;]


Proszę o komentarze Wiem ze może wam to się wydać ze ściągam z BiteFight ale to nie prawda ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macieQ
Vip
Vip



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 13:30, 26 Lis 2008 Temat postu:

Sorry , ale mi się nie podoba

Bo jak kierujesz człowiekiem idziesz do nich i się zamieniasz w wilkołaka czy jak Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mostek




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ja sie tu wziołem?

PostWysłany: Śro 13:54, 26 Lis 2008 Temat postu:

ale to nie muszą być akurat wilkołaki czy wampiry mi chodzi o taki przykład tylko ... Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nambir
Vip
Vip



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: by tu wziąć kase :D

PostWysłany: Śro 16:17, 26 Lis 2008 Temat postu:

troche zerżnięty z rl, bo sa djiny przecież

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mostek




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ja sie tu wziołem?

PostWysłany: Śro 16:19, 26 Lis 2008 Temat postu:

tak właśnie sobie przypomniałem ze tez są dzjiny w rl ale to mi chodzi tez o expowiska itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaX
Vip
Vip



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 17:24, 26 Lis 2008 Temat postu:

....co t Bite Fight ma być ?? Bo dla mnie tak to wygląda... i bardzo mi tym śmierdzi poza tym jak wyobrażasz sobie takie miasto ?? skąd nowe grafiki i mapki do tego Smile ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mostek




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ja sie tu wziołem?

PostWysłany: Śro 17:44, 26 Lis 2008 Temat postu:

Cytat:
....co t Bite Fight ma być ?? Bo dla mnie tak to wygląda... i bardzo mi tym śmierdzi poza tym jak wyobrażasz sobie takie miasto ?? skąd nowe grafiki i mapki do tego Smile ??

Cytat:
ale to nie muszą być akurat wilkołaki czy wampiry mi chodzi o taki przykład tylko ...

Czytanie ze zrozumieniem się kłania...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zły
Vip
Vip



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła

PostWysłany: Śro 18:32, 26 Lis 2008 Temat postu:

Jestem na nie. A tak w ogóle będzie coś podobnego. Piszę z PaXem questy i już mamy trochę takich organizacji. W grze będzie też coś na zasadzie Zły i Dobry (karma) i to też trochę da. A jak chcesz wilkołaki to jak ktoś wcześniej powiedział pograj se w BFa ; )

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zły dnia Śro 20:18, 26 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaX
Vip
Vip



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 21:26, 26 Lis 2008 Temat postu:

Mostek napisał:
Cytat:
....co t Bite Fight ma być ?? Bo dla mnie tak to wygląda... i bardzo mi tym śmierdzi poza tym jak wyobrażasz sobie takie miasto ?? skąd nowe grafiki i mapki do tego Smile ??

Cytat:
ale to nie muszą być akurat wilkołaki czy wampiry mi chodzi o taki przykład tylko ...

Czytanie ze zrozumieniem się kłania...


więc po co piszesz wilkołaki i wampiry >.> no nie kumam cie człowieku...PRZEMYŚL TEMAT a potem pisz Wink taka rada na przyszłość


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Czw 0:08, 27 Lis 2008 Temat postu:

Spokojnie moi drodzy. Wszystko jest warte rozważenia. Co do wampirów i wilkołaków, to palma pierwszeństwa należy do świata mroku, pewnego RPG. W każdym razie mniejsza o to.

Mnie osobiście pomysł się podoba pod wieloma względami. Mam też dość ciekawy plan jego realizacji. Otóż miasta mogą zawierać normalnych NPC, realizujących normalne działania. W dzień. W nocy zaś do miasta nie dałoby się wejść, a outfity NPC zmieniałyby się odpowiednio. Co zaś się tyczy ich wyglądu, to wilkołaki i tak zamierzam dodać, więc pomysł jest wart rozważenia. Co do samych szczegółów, to się jeszcze przemyśli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Malmir
Vip
Vip



Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 15:15, 09 Gru 2008 Temat postu:

Wampir: Maskarada
Wampir: Mroczne Wieki
Wilkolak

Wydawnictwo: ISA, White Wolf ["Swiat Mroku" oraz seria "Gier Mroku"]

Tyle mam do powiedzenia ... chodz te tzw. azyle II ras to istnieja nawet w tamtejszych swiatach [osobiscie posiadam cala serie rpg'ow z tej dziedziny xd]. Wydaje mi sie Naz ze masz dobry plan ale ... jest jeden problem. Wilkolak rozumiem ma byc "mobkiem" prawdaz? Jesli to serwer RPG ... to jak wyjasnisz fakt iz nazewnatrz w nocy buszuja istoty chcace rozgryzc Ci gardlo xd a w miescie wyskakuje Ci futrzak chcacy opylic Ci "czosnek dobry na wampiry"? Twoj plan przypomina mi troche polaczenie Venore Razz z elementem odpowiadajacym za przemijanie czasu w grze [dzien/noc].

Plan dobry i ciekawy ale kwestia czy jestse wstanie cos takiego zrobic - bo wydaje mi sie ze nie "Kazdy" wampir badz "Wilkolak" bedzie mowil tak samo jako istota ludzka a tak samo jako potwor i na dod ... co dzieje sie wtedy z ludzkimi NPC :f? Pytan duzo a wyjasnien malo Very Happy ...

Ale nie zmienia to faktu ze ogolny pomysl mi sie podoba jako fana tych klimatow ^^ oraz alternatywa Naza ... pozdrowienia dla pomyslodawcy :f ...

PS: Moze by zrobic tez rajd w nocy xd? czyt. 5% na to ze w miescie gdzie wilkolaki maja tzw. "azyl" zalozmy w sciekach ze pojawi sie pare oddzialow werewolfow w miescie gdzie znajduje sie wampirzy "azyl" i vice-versa? xd


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Malmir dnia Wto 15:19, 09 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deep
Barsawia Team



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:52, 09 Gru 2008 Temat postu:

Ale czemu nie?
Tylko.. dlaczego ograniczać się do dwóch frakcji? Dlaczegoby nie jebnąć większej ilości par wykluczających się? Myślcie szerzej! To ma być roleplay, a nie bitefight czy Tibia. To a być gothic, panowie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Malmir
Vip
Vip



Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 15:20, 10 Gru 2008 Temat postu:

Gothic? Blee xd ... wole Icewind Dale i BG xD ...

Wsumie, temat dotyczy wampirow i wilkolakow wiec tak jakos wyszlo, ze skupilsmy sie na tych II frakcjach ... normalnie jest tego mnostwo ;p chociazby "same w sobie" wiedzmy xd [czyzby pomysl na nowe miasto kobiet lub samych mezczyzn trapionych przez te kobitki xd?], ktore jak dobrze wiemy w sredniowieczu wzbudzaly strach w ludnosci xd ...

Chwilka zastanowienia i frakcji mozna utworzyc mase ale wypadaloby najpierw skupic sie na tych najlatwiejszych i najslawniejszych badz tych dotyczacych bezposrednio swiata Earthdawn


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Śro 17:26, 10 Gru 2008 Temat postu:

Nie ma najmniejszego problemu zróżnicować to co NPC mówi od pory dnia. Poza tym nikt nie powiedział, że ma się dać rozmawiać z takim "przemienionym" NPC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mostek




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ja sie tu wziołem?

PostWysłany: Śro 18:06, 10 Gru 2008 Temat postu:

I na przykład jeśli napisze się coś do takiego zmienionego npc to on zadaje jakieś obrażenia ;] to to by było "git majonez" xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin