Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Robienie run samemu.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Kijek




Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:35, 15 Lis 2008 Temat postu: Robienie run samemu.

A więc siedziałem sobie z qbazem na ts i namówil mnie bym napisał ten temat, bo tak sobie myślałem żeby ludzie robili sami sobie runy a nie można by było ich kupywac w sklepach, ale na otsach nie gra tyle ludzi by starczyło run dla każdego. Wymyśliłem takie coś by runy robione przez graczy zadawały by wiekększe obrażenia niż te które kupuje sie w sklepie zachecało by to ludzi do robienia run ( piękne czasy tibi 7.5- gdy to dumnie stałes pod swoim domkiem i robiłes hmm ahhh ) i ludzie zaczely by przy tym kupywac life ringi \rohy wiec takie knighty które sobie biją ghule mogły by sprzedawac\zamieniać sie za runy z postaciami magicznymi ;p
Rozpisałem sie troche tak mnie natchneło Mam nadzieje że każdy mnie zrozumiał poprostu "samoróbki" lepsze niż "kupywanki"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deep
Barsawia Team



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:06, 15 Lis 2008 Temat postu:

w sumie pomysł dobry, ale moim zdaniem - zupełnie zastąpić NPCów będzie można dopiero w poźniejszej fazie gry, gdy gospodarka się ustabilizuje.

Na początku i tak sporym bonusem będzie różnica w cenach pomiędzy kupowanymi i robionymi, ale malutki bonus będący zależny od mlvla postaci tworzącej runę - dla mnie bomba, bo będzie przeciwwagą dla Crafting systemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zły
Vip
Vip



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła

PostWysłany: Sob 22:17, 15 Lis 2008 Temat postu:

Nom to jest biste ;]
Właściwie to moim zdaniem w pierwszym update (po starcie serwera) powinno się to już dodać. Ale też dużej różnicy nie może być... 3-7pct.


---EDIT---

Jest nowy kanał Barsawi czy na prywatnym TSie siedzieliscie? ; d


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zły dnia Sob 22:18, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaX
Vip
Vip



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 9:38, 16 Lis 2008 Temat postu:

pomysł super ale trzeba czekać na stabilizację gospodarki bo na początku to na 100% sklepy myślę że to można by dopiero w 2 update gdyż na początku gracze muszą zrozumieć realia gry, wcielić się w postać a dopiero potem zastanawiać się nad tym gdzie i co kupić więc przy 2 update już będziemy mieli 100lvlki albo blisko 100 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zły
Vip
Vip



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła

PostWysłany: Nie 11:09, 16 Lis 2008 Temat postu:

Yhm. Owszem, jeżeli update będziemy wprowadzać tak często jak w Conquer Online (gra nie ma nawet 7lat, a już kilka tysięcy update)

Jeżeli jednak raz na 3-5 miesięcy zrobimy patcha to sądzę, że to wystarczy. Zresztą... Jest jeszcze jeden trik. Grałem na teście i powiem Wam, że na nic nie miałem kasy (Promo nie miałem, uhów też nie, a to przecież OTS) więc myślę, że gdy gracze zauważą, że wszystko jest takie drogie będą robić second chary do runek bo po prostu nie będzie ich stać na runki w sklepach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deep
Barsawia Team



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:09, 16 Lis 2008 Temat postu:

a propo braku kasy - wlasnie dlatego bedzie można rpacować na otsie - żeby sie dorobić Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Nie 18:16, 16 Lis 2008 Temat postu:

Głównym założeniem jaki przyświeca tej produkcji, jest wyzwanie i praca zespołowa. Mając 20 lvl nie masz na nic kasy, bo pracujesz sam. Staram się tak zbalansować potworki, żeby zarabianie solo wychodziło tylko na lekki plus. Każdy przeciętny gracz, który nie pokombinuje, będzie klepał biedę, jak na RL. Ale są ludzie, którzy szybko zwietrzą, jak zrobić interes i oni sami uregulują gospodarkę. Muszą być bogaci i biedni, inaczej nie będzie się to kręcić.

A co do testu, to weźcie pod uwagę, że nie było to jeszcze dograne. Będzie wszystko inaczej ułożone i wierzcie, jak ktoś poczyta odzywki NPC i pogłówkuje, to nie będzie mu wcale trudno. Kluczem do wszystkiego będzie spryt i współpraca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chips
Barsawia Team



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa

PostWysłany: Nie 19:56, 16 Lis 2008 Temat postu:

Moim zdaniem pomysł dobry, lecz można by go trochę zmodernizować, aby runy dało się kupić w sklepie ale za ogromne pieniądze. Pomyślmy, afczysz sobie pod depo <kibelek> a tu jakiś 30 mag zabił cię w międzyczasie (nie miałeś aola ani nie nastawiłeś bota na auto uh Wink ) w plecaku miałeś większość rzeczy, wiesz, że jak nie zbijesz go teraz to już się nie pokaże, denerwujesz się, bo nie możesz znaleźć sprzedawcy sd tamten zwiewa a ty kończysz grę ;p. A gdyby był sklepik kupujesz sobie 20 sdeków za 10k ale odzyskałeś loota Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chips dnia Nie 19:57, 16 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Nie 21:10, 16 Lis 2008 Temat postu:

Ceny są tak ustalone, żeby nie kalkulowało się kupować w sklepie, ale i nie opłacało się robić z użyciem MF. Inaczej nie może być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mostek




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ja sie tu wziołem?

PostWysłany: Śro 12:12, 26 Lis 2008 Temat postu:

Hmm sam nie wiem czy to dobre czy złe ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moonred
Administrator



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 16:57, 26 Lis 2008 Temat postu:

Bardzo dobre. to nie jest jakiś ots za 2,50 od pani heni z kiosku.
Tylko poważny projekt na którym wszystko musi byc zapięte na ostatni guzik
W sumie będzie tzreba przeprowadzic texty.
Ostatnio stwierdziłem żeby nie było npc sprzedających runy.
Przy dobrym pilnowaniu botterów, masz mniej-więcej jako tako samo tworzącą się gospodarke. Przy czym ceny będą ustalane same automatycznie od liczby produkujących runy. Po pewnym czasie kiedy mniej więcej ustabilizuje się ilosc graczy na serwerze cena będzie mniej- więcej równa. wiadomo, że sprzedający będą musieli widzieć w tym zysk, a kupujący odpowiednią dla nich oferte.
W tej dziedzinie można pozwolic graczom na wprowadzenie price listy odnośnie itemków Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaX
Vip
Vip



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 17:27, 26 Lis 2008 Temat postu:

pomysł dobry ale myślę że taka likwidacja NPC powinna być po osiągnięciu pewnego pułapu lvlowego np. w miarę osiągnięcia przez 10 graczy lvl 50 wprowadzona jest kasacja NPC od run bądź też ulokowanie kilku, do których dostęp będą miały osoby, które wykonały quest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Czw 0:43, 27 Lis 2008 Temat postu:

Myślałem raczej nad ustaleniem stałego (albo zależnego od ilości graczy) limitu na dzienną sprzedaż run przez NPC. Może to być też rozwiązane raczej w dniach w grze, czyli o poranku dnia X NPC posiada Y run danego typu, które sprzedaje aż do wykończenia zapasów. Odnawiają się one o poranku dnia X+1. Przy odpowiednim ustaleniu limitów można spokojnie pozwolić się samoregulować gospodarce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin