Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Niebezpieczne kąpieliska ;)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Zły
Vip
Vip



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła

PostWysłany: Śro 15:39, 27 Sie 2008 Temat postu: Niebezpieczne kąpieliska ;)

Mam propozycje, żeby w grze były kąpieliska... Byłoby dobrze gdyby dało się na jakąś wyspę dotrzeć tylko drogą wodną ; ) Jakiś quest taki Razz Ale to nie wszystko... Żeby dopłynąć do wyspy trzeba znać dobrą drogę ! A gdy wejdziemy na złą kratkę to umieramy/przenosimy się do jakiegoś miejsca. O co mi dokładnie chodzi ? A no podchodzimy do brzegu i płyniemy ;P Płyniemy 4 kratki w lewo i jest dobrze, ale popłyniemy jeszcze jedną kratkę w lewo to już się coś tam dzieje... Jak ktoś nie rozumie o co mi chodzi to proszę o wysłanie mi PW, a wytłumaczę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Śro 15:41, 27 Sie 2008 Temat postu:

No kapuje. Patent jest całkiem niezły, muszę tylko się upewnić, czy serwer wspiera pływanie. Jak nie, to najpierw muszę oskryptować. Z OTSami jest różnie teraz Razz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzika Róża




Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:33, 28 Sie 2008 Temat postu:

Ciekawe pomysły ma zły ;]].

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zły
Vip
Vip



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła

PostWysłany: Czw 9:37, 28 Sie 2008 Temat postu:

Dziękuję ; )
Staram się jak mogę pomagać dla OTSa tylko, że jedyne co umiem to działać później jak serwer ruszy, albo teraz pomysły podsuwać ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qbaz
Barsawia Team - Mapper
Barsawia Team - Mapper



Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:41, 28 Sie 2008 Temat postu:

Od razu można dodać skrypt, aby droga się zmieniała. Niech nie będzie zbyt łatwo;d

I wolałbym jednak, aby po wejściu na złą kratkę wrzucało nas pod wodę, gdzie byłyby jakieś potwory. Pływanie byłoby możliwe tylko ze specjalnym hełmem (akwalungiem). Po zabiciu potworów można wrócić na powierzchnię wody lub też można stamtąd uciec.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zły
Vip
Vip



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła

PostWysłany: Czw 19:33, 28 Sie 2008 Temat postu:

Dobry pomysł Razz Ale proponuję zrobienie dwóch dróg w takim razie... Chyba, że mówimy o jednym z najtrudniejszych questów na OTSie ; )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majster




Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:28, 03 Wrz 2008 Temat postu:

wg mnie nie tyle od razu gleba co moze otrzymywane losowe hity jak sie wplynie w zle pole i upicie (potrzeba noszenia odpowiedniego ringa) w innym przypadku postac zacznie poruszac sie losowo co utrudni dostanie sie na odpowiednie miejsce bezpieczne Smile

ale to taka moja dygresja mala Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moonred
Administrator



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 6:29, 03 Wrz 2008 Temat postu:

Ale wiesz, ile mozna szukac właściwej drogi, na dłuższą metę będzie to męczące bez żadnych wskazówek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Śro 12:51, 03 Wrz 2008 Temat postu:

No wiecie, bardziej prawdopodobne że będzie np. potworek się pojawiał i atakował gracza niż po prostu dostawał hity z nikąd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Khadrim
Administrator



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 8:45, 25 Wrz 2008 Temat postu:

Dokładnie.. Np. wyskoczy nam jakiś water elemental zmutowany i będzie trzeba go pokonać, pokonamy - możemy płynąć dalej! Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawkopolo




Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 12:57, 04 Paź 2008 Temat postu:

nikt nie pomyslal o jednoraarozowej mapce [link widoczny dla zalogowanych] , może to jest patent np. Mapka za 10000k ? i jeszcze w tym zagadkii :p

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dawkopolo dnia Wto 13:41, 20 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mostek




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ja sie tu wziołem?

PostWysłany: Śro 14:05, 26 Lis 2008 Temat postu:

No fajnie by było się kapać z przyjaciółmi :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin