Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

CAP dla MS i ED oraz przelicznik hitow z tibia 7.92

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
KaPuChA




Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okonek

PostWysłany: Czw 16:14, 14 Sie 2008 Temat postu: CAP dla MS i ED oraz przelicznik hitow z tibia 7.92

no witam Cool mam propozycje odnosnie capa dla ms i ed
a wiec uwazam ze powinni oni miec choc o polowe zwiekszony cap
mysle ze dzieki temu bedzie byc moze wiecej shoterow oraz playerzy beda bardziej zadowoleni
sam mam spore doswiadczenie gdyz gralem raz nawet 112 ms szorowalem oczywiscie chara Razz
ale z doswiadczenia wiem ze ten niski poziom capacity jest bardzo uciazliwy kiedy chcemy wybrac sie na przyklad na jakis wiekszy hunt hyder czy cos w tym stylu
wiec ja jestem za tym zeby zwiekszyc capa choc o polowe
2 rzecz
te ciagle updaty bardzo pogorszyly hity sorcererow oraz duidow
wiec jestem za tym aby przelicznik hitow oraz ilosc zleczonego hp uhem nie zprowadzaly sie tylko i wylacznie do magic levela
oczywiscie ptiony jest to przydatna rzecz ale z mfami tez sobie playerzy jakos radzili
a hity knightow oraz paladinow powinny zostac zmniejszone o 30%
jestem dowiadczony i dla mnie bylobyto odpowiednie i mam nadzieje ze innym playerom tez ulatwi to w jakis sposob gre
pozdrawiam. Knight Truth


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kevin
Barsawia Team - Grafik
Barsawia Team - Grafik



Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okonek

PostWysłany: Czw 16:20, 14 Sie 2008 Temat postu:

AAAA.... KAPUSTNIK COŚ UMI Very Happy nom mnie się zdaje że z capem troszkę przesadziłeś ;D (no ale on niema dostępu do tej części forum co my(mówie o was barsawianie) Very Happy)
No ale wspomniał o czymś mądrym. Wg. Mnie:

Cap dla sorca i druida powinien zostać zwiększony, ale bez przesady, 1\4 maximum (moim zdaniem).
a co do tego że Sorcerer'a ostro przy updatach udupiają, to masz racje, i zwiększyłbym lekko im hity (jakieś 10-15%) Very Happy

@edit : Chodzi o to żeby niezabardzo wzmacniać profesje i Capa, aby gra niebyła za łatwa i traciła RPGowski klimat ;D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kevin dnia Czw 16:24, 14 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Horus
Barsawia Team - Made Man
Barsawia Team - Made Man



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 17:06, 14 Sie 2008 Temat postu:

Wypowiem się co do capa, bo o reszcie mało wiem, gdyż niedużo grałem w ostatnie wersje tibii.

Przypuszczam, że decyzja będzie taka, iż zostanie wszystko tak jak jest. Przecież powstać ma pewien quest który ma na celu pomoc z uciążliwym capem a raczej wagą przedmiotów, no ale nie będe za dużo zdradzać przecież. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Czw 17:59, 14 Sie 2008 Temat postu:

Co do capa - wolałbym nie robić z tym nic poza pewnym zaklęciem, które powoli się szykuje. Powód jest oczywisty. OTS ma być trudny i tego się będę trzymał. A na niewielkie miejsce w plecaku jest sposób - wycieczka na hunta ze znajomym knightem. Albo posiadanie w/w zaklęcia.

Co do hitów - nie wiem, jak to wygląda w silniku. Było trochę testów, ale trudno powiedzieć, jak jest z formułami. Silnik jest teoretycznie pod 8.1, ale nawet nie ma potworków z tej wersji wszystkich dodanych. Liczę że autorom silnika nie chciało się grzebać w formułach z wcześniejszych wersji i zostały te z 7.92. Balansowaniem profesji się będę zajmował i możecie być pewni, że gra będzie wyrównana. Oczywiście wymaga to nieco heurystyki - ale od tego są testy. Narazie patrząc po tym co na test serwerze pokazywał Vard raczej wątpię, żeby Sorc ustępował w czymkolwiek pozostałym profesjom, no może w rzeczonym Capie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KaPuChA




Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okonek

PostWysłany: Czw 20:57, 14 Sie 2008 Temat postu:

hmm mysle ze OTS bedzie trudny nawet jezeli cap bylby zwiekszony 50 razy
biorac pod uwage exp jaki bedzie oraz inne aspekty silnika oraz calej reszty to bedzie to trudny OTS
bo powiedzmy sobie szczerze ze exp razy 3 czy 2 nie jest zbyt duzy ;s
i szczerze mowiac to z tym knightem masz racje ale takie cos to robi sie tylko a hunty z blokerem lub questy i watpie zaby jakis knight z wlasnej woli nosil Ci np mana potiony bo nie ma co robic:/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chips
Barsawia Team



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa

PostWysłany: Czw 21:25, 14 Sie 2008 Temat postu:

Moim zdaniem trochę przesadziłeś z tymi hitami, że zmniejszyć o 30% przecież rycerz, czy paladyn muszą skilować co zajmuje masę czasu i nic na tym nie zyskują, a taki mag czy druid zrobią sobie po kilka plecaków uhów lub sdeków i sobie to sprzedadzą za ładne pieniądze. Powinno być 30% więcej hitów dla rycerza bo on nawet na wysokim poziomie oraz skilu nie wiadomo czy uderzy w potworka, a mag/druid ma przynajmniej pewny hit. Wiem coś o tym ponieważ gram obecnie na rl knightem, paladynem oraz magiem. Mag w tej chwili jest najlepszy... Z capem nic bym nie robił, chyba, że doda się innym profesjom wtedy wszystkim się należy. I co do uhów przyznaje Ci rację, aby uprzyjemnić życie druidom można zwiększyć ilość dodawania hp poprzez uh, wzrósłby handel uhami i wszyscy są heappy^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moonred
Administrator



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 21:34, 14 Sie 2008 Temat postu:

Powiem tak. Widziałes kiedys w jakimkolwiek filmie/grze czymkolwiek.
Wysokiego sędziwego sorca/druida? On mi raczej nie wygląda jak Konan xD
Dlatego też stawia sie nacisk na walke w swojej dobranej druzynie >_<


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KaPuChA




Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okonek

PostWysłany: Pią 10:27, 15 Sie 2008 Temat postu:

PUNKBOY powiem Ci ze bylo tak od zawsze i nawet jezeli powiekszyliby obrazenia i skill bys mial 1000 to i tak nie za kazdym razem trafilbys owym rycerzem czy paladynem
za to sorcererow oraz druidow pogorszyli ostatnimi czasy i to znacznie
nie jestem pewien tylko czy bedzie to dobra decyzja aby powiekszyc hity rycerzom oraz paladynom
co prawda plaadyni zostana na serwerze ale bedzie mniej shoterow typu sorc i druid co spowoduje to ze z questami playerzy beda sobie gorzej radzic(wiem to z doswiadczenia)
pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Horus
Barsawia Team - Made Man
Barsawia Team - Made Man



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 10:51, 15 Sie 2008 Temat postu:

Ja nie sądze, aby tu w Barsawii miało brakować postaci magicznych, kto nimi grał zawsze i tu też grać będzie. Jedynie ulepszenie druida o nowe czary by mi bardziej pasowało, bo zdecydowana większość wybiera sorca niż druida.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Barsawia Team - Made Man
Barsawia Team - Made Man



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: aktualnie w Mozambiku u Horusa na lepiance

PostWysłany: Pią 11:39, 15 Sie 2008 Temat postu:

dla mnie najlepszy z tych pomyslow jest ten aby obrazenia z run nie zalezaly tylko od mlv ale takze od lv ... tego mi brakowalo w nowych wersjach Tibii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chips
Barsawia Team



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa

PostWysłany: Sob 9:34, 16 Sie 2008 Temat postu:

Znaczy, że rycerze mają być tylko do bloczenia na questach? Aha to wtedy jak obie profesje będą zaczynały grać równo to rycerz zostanie z poziomem 70 a mag będzie zadowolony biegał sobie ze 120. A magów i druidów powinni pogorszyć jeszcze bardziej bo pogorszyli ich dla wyrównania profesji, a i tak są najlepsi. Zgadzam się z Arnim runy od levela to dobra rzecz...

P.S. Nie jestem PUNKBOY tylko chips


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qbaz
Barsawia Team - Mapper
Barsawia Team - Mapper



Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:35, 16 Sie 2008 Temat postu:

Moim zdaniem sprawa balansacji profesji będzie długotrwała i trzeba to już robić w grze. Co do capa postaci magicznych, to jestem za tym, aby zostawić jak jest lub minimalnie zwiększyć. Wiadomo, że jeżeli droga na expowiska będzie bardzo długa, to lepiej byłoby wziąć więcej zapasów. Liczę jednak na to, że na Barsawii nie zabraknie potworów, których huntowanie we 2 będzie nawet bardziej opłacalne niż huntowanie potworów samemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KaPuChA




Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okonek

PostWysłany: Sob 12:24, 16 Sie 2008 Temat postu:

no dobrze chips*
ty napisales ze knightem nie zawsze trafisz potworka a ja Ci tylko napisalem ze tak bylo od zawsze i bedzie tak ciagle gdy nawet zwieksza obrazenia kilkunasto krotnie a ty odwalasz bulwersy i w ogole
wiec skoro pisales ze wiesz cos o tym bo grasz obecie na rl knightem moja wypowiedz nie powinna Cie dziwic skoro "grasz" i wiesz jak to jest knightem
hmm nastwa bota na 1 miesiac i powiedz mi czy nawet na 100 skillu bedziesz trafial za kazdym razem
NIE! wiec tak jak mowiles podwyzszenie obrazen o te 30% nie da pewnego ciosu za kazdym razem jedynie obrazenia kiedy juz trafisz beda wieksze...
ahh w ogole nie wiem co ja robie na tym forum... <cenzura> /Horus


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moonred
Administrator



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 13:15, 16 Sie 2008 Temat postu:

Kapucha, chips..wy se gadajcie o rl tibii, ale na Barsawii postacie magiczne będą inne, drzewko rozwoju bardziej rozrosniete no i będzie o wiele więcej czarów.
A co do wyrównania profesji po to Nazarian bedzie stawiał serwa żeby obadać co jak i o ile trzeba będzie zmienić. Btw Arni wyluzuj, nie każdy jest taki fajny jak ty xD
A fypirtalaj ci nie pasuje (co najwyżej pozwalam go zaspamować sw33taśnymi wypowiedziami, więc nie wal bulwersa na pierwsze lepsze zaczepki)


Kapuśniak, nikt Ci nie każde tutaj zostawać. Nie podoba sie, to wyjdź kulturalnie i nie trzaskaj drzwiami, a jak masz jakieś rady to je po prostu dawaj i licz że Nazarian je zaakceptuje. My tutaj nie tolerujemy chamstwa i prostactwa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Horus
Barsawia Team - Made Man
Barsawia Team - Made Man



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 13:44, 16 Sie 2008 Temat postu:

Dokładnie, Kapucha nie czujesz chęci, powołania to nikogo nie trzymamy, jeżeli jednak chcesz pomóc to od tego jest forum aby jakąś propozycje przedyskutować, rozważyć wszystkie plusy i minusy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Horus dnia Sob 15:47, 23 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin