Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wasze mapy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Wto 22:16, 07 Paź 2008 Temat postu: Wasze mapy

Robię porządki w nadesłanych mapach. Będę w tym temacie sukcesywnie spisywał, które trafiły gdzie.

Nie chcę być dla Was bardzo krytyczny, mimo wszystko wybiorę tylko najlepsze prace. Przy okazji zmodyfikuje zlecenia, ponieważ zrobił się spory śmietnik.

Jeśli ktoś mi coś wysyłał, a tego tu nie ma, to proszę pisać na PW albo gg. W miarę możliwości zlokalizuję i załączę.

Już dodane
- Rotwormowisko Moonreda (numerek 3) - Ładny teren, choć w założeniach nie był przeznaczony na rotwormy. Z braku spawnu został przerobiony po mojemu. W wystroju zmian brak, Moonred ma charakterystyczny i ładny styl mapowania.

- Grób Rodu - autorstwa Moonreda - Dodany jakiś czas temu, z oryginalnym wejściem ukrytym w lesie na zachód od Urupy. Bardzo ładna miejscówka, jedna z pierwszych prac Moonreda.

- Twierdza Nomadów - autorstwa Moonreda - Bardzo ładna mapa, w której pamiętam jak dorabiałem piasek na kafelkach Wink. Kilka osób z was miało już przyjemność na niej expić.

- Tomba autorstwa Qbaza - Żeby nie było że tylko Moonred. Mapa ta ukazała się już dawno, praktycznie bez poprawek, niektórzy mieli okazję się przejść i poexpić w środku.

- Random resp by Moonred - Ten człowiek nawet jak robi mapkę bez konkretnego przeznaczenia, ot, takie podziemie, to się nadaje jak ulał. Dodana 11-10-2008.

- Jakis resp - autor: Moonred - Ładne rozłożenie wszystkiego i oryginalne wykończenia, jak na wszystkich respach Moonreda. Zaadaptowane na smoki.
Dodana 12-10-2008

- Obóz Łuczników - autor: Moonred - Dobrze wykonane zlecenie z obozem. Został nieco przycięty i trochę zmodyfikowany, ku przerażeniu autora, jednak bez tego był tak duży że nie komponował się z mapą Razz.
Dodana 12-10-2008

- Trolle autorstwa Clawiena - wywaliłem tylko parę niepotrzebnych borderów. Mapka świetna, można pozwiedzać koło przyszłego Travaru leży Razz.
Dodana 18-10-2008

- Katakumby (coś w tym stylu Wink) autorstwa Clawiena - Wstawione bez przeróbek. Dobre miejsce do expenia na początku w okolicach Travaru, zostało tylko zapełnić szkieleto - ghoulowymi lokatorami.
Dodana 20-10-2008

- Gospoda by Moonred - Ochrzczona "Tawerną Pod Zamkiem". Służy emerytowanym rycerzom i poszukiwaczom przygód z zamku Elitarnych Rycerzy oraz miasta Travar.

- Świątynia Egipska by Moonred - pozbawiona błędów (pomniejszych i wstawiona pod pustynią.

- Random resp Moonreda - Zaadaptowany na leże smoków. Niedługo dodam jego drugą część.

- Ch**wieco autorstwa Khadrima - Pierwsza z map Khadrima - po przejściowych problemach z obeznaniem się w edytorze zrobił ją, jednak z pewnymi brakami. Mapa podobała mi się jednak bardzo, więc poświęciłem nieco czasu na jej poprawienie. Do obejrzenia w Kaerze.
Dodana 27-02-2009

- Średni resp - dowolne przeznaczenie by Moonred - Został przeznaczony na respa w kaerze. Nie wiem czy autor będzie zachwycony, no ale cóż - mówi się trudno. Razz.
Dodana 28-02-2009

- Dama z psem by Moonred - a pies ma detonator w pysku. Mapę można zwiedzić w Kaerze, jest domem mrocznych sił nawiedzających czasem tamto miejsce.
Dodana 01-03-2009

Proszę się nie sugerować, że niektóre mapy są dodane, a inne do zaakceptowania bez poprawek. To praktycznie to samo, różni się tylko tym, że po dodanych można już połazić. Kiedy dojdę do miejsca, gdzie dana mapa ma trafić, to się tam znajdzie, a odpowiednia informacja będzie napisana w tym poście.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Nie 21:31, 01 Mar 2009, w całości zmieniany 19 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Wto 22:16, 07 Paź 2008 Temat postu:

Do zaakceptowania bez większych poprawek
- Tawerna autorstwa Nambira - ciekawe zagospodarowanie miejsca i dość niewielki projekt, dlatego nie mam co modyfikować. Podoba mi się, odmienna od mojego stylu, choć mimo wszystko pasuje na serwer. Przy okazji kilka rad na przyszłość: dodawaj na końcach lady podpory, a okiennice rzadko montuje się od środka. Poza tym te ciemne "taborety" to stoliki, po których o ile pamiętam nie daje się chodzić.

- Mapa bagna (podziemia właściwie) autorstwa Nambira (gość się tu często trafia bo umie prace sensownie podpisać Razz). Jedyne modyfikacje to spawn i eliminacja błędów borderowania tu i ówdzie.

- Obóz przemytników autorstwa (chyba) MaćQ-a - I Nambir i MacieQ przedstawili ciekawe propozycje na to zlecenie i mam trudny wybór. W mapie MaćQ-a mniej jest do zmodyfikowania, całość wygląda schludnie i szczegółowo.

- Coś ala Tomba autorstwa Look Back'a - Specyficzny styl i brak doświadczenia widać mu nie przeszkadzają. Mapa jest malutka, ale schludna i ładnie rozplanowana. Jedyna poprawka to dodanie "materii" w której tunele są wykute.

- Lizardy autorstwa Nambira - Bardzo ładna mapka, jedyne czego mogę się czepić to brak jakiegoś wyposażenia w budynkach. Więcej poprawek nie będzie, najwyżej jedno lub dwa duże drzewa.

- Małpiatki autorstwa Look Back'a - dobre na podziemia jakiegoś kompleksu zapomnianych dżunglowych budynków. Ładny rozkład i ciekawe dekoracje, dopracowany układ ornamentów na podłodze. Brak tylko "materii" w której jest to wykute.

- Małpy Khadrima - ładna mapka, oryginalnie wykończona, którą chętnie doda do dżungli. Właściwie bez poprawiania.

- Obóz banitów Etherna - Mapa, po której jej autora uznałem za mistrza swojego fachu Wink. Czeka tylko aż dojdę do miejsca, gdzie ma się znaleźć. Poprawki zbędne.

- Mapa Questa na Oko Horusa, autorstwa tegoż jegomościa - do zrobienia tylko drobne poprawki z drobnymi rzeczami na ziemi i odchudzenie spawnu w kilku punktach.

- Podziemia bagien autorstwa Clawiena - jakaś taka prawidłowość w jego mapach, że wiele w nich poprawiać nie muszę. Nieduży, ale przydatny resp.

- Wyspa - wulkan autorstwa Etherna - Klasa sama w sobie Wink.

- Fragment północnych ziem by Moonred - Tu również nie ma się do czego przyczepić. Tylko importować do mapy.

- Vampiry by Dzika Róża - Ładny, choć inny od mojego stylu. Krypta z wampirami, dobry rozkład szczegółów i pomieszczeń.

- Hydry by Ethern - No jak to zwykle bywa przy Ethernie tylko wklejać. Jedyna sprawa to dziury w ziemi w które można wpaść i nie da się wyjść.

- Miasteczko Seres by Horus - Nic dodać, nic ująć. Może ze dwa drzewa zamienię Wink.

- Siedziba Hero by MacieQ- całkiem ładna, choć nieduża mapa. Posłuży na jakiś klimatyczny przerywnik na stepie.

- Zamieszkała jaskinia by Moonred - ładna, będzie na jakichś mieszkańców głuszy.

- Leże smoka by Moonred - bez specjalnych poprawek. Przyda się już w najbliższym czasie.

- Kolejna mapka hahahaha by Moonred - Interesujący, prowadzący w koło zawijas ze złośliwym rozmysłem.

- Wieża czarnoksiężników by PaX - nie do końca o to mi chodziło, ale znajdzie swoje zastosowanie, bo zrobiona jest poprawnie.

- Drugie piętro spawnu smoków by Moonred - Czeka tylko na dodanie.

- Mapy Deepa do powstającego Travaru - Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń.

- Minotaury Malmira 1 - Do dodania jedynie spawn i drobne poprawki w rozłożeniu pewnych przedmiotów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Nie 21:30, 01 Mar 2009, w całości zmieniany 34 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Wto 22:17, 07 Paź 2008 Temat postu:

Do zaakceptowania po poprawkach
- Siedziba Black Knightów autorstwa Złego. (tu będzie trochę do dorobienia, choćby niektóre dachy i kilka pomniejszych błędów]

- Fort orków autorstwa MaćQ-a - wygląda jak praca w pół godziny, ale po drobnych modyfikacjach może spełnić swoje zadnie.

- Gaj druidów autorstwa Nambira - wprawdzie nie nadaje się jako realizacja tego zlecenia, o które prosiłem, jednak jako mapa jest całkiem w porządku. Dlatego też po kilku zmianach na mapę trafi.

- Siedliszcze trolli autorstwa Nambira. Z dwarfami jako więźniami. Ciekawe pomysły, jednak wykonanie średnie. Muszę trochę szczegółami się zająć - roślinność na bagnach, poszerzenie korytarzy, trochę drobnych szczegółów.

- Guild Hall autorstwa Nambira - Jest bardzo prosty i dużo w nim otwartej przestrzeni, ale właśnie to mnie urzekło. Brak nieco szczegółów na zewnątrz, oraz na piętrze w środku, jednak ogólnie bardzo ładnie rozwiązany.

- Obóz przemytników i bandytów autorstwa Nambira - Spodobał mi się, brakuje w nim jednak jeszcze kamieni i drobnej roślinności na ziemi, muszę przerobić tratwę na dwie mniejsze z żaglami oraz poprawić sieci na ścianie jednego z budynków.

- Podziemia ghouli. Autor: MacieQ - podoba mi się niestandardowe rozłożenie jakiego brakuje mi w niektórych mapach. Niestety jest wiele do poprawienia, dlatego mapa nie mogła trafić do tych przyjętych praktycznie bez zmian. Poprawić muszę niektóre mury, rozłożenie śmieci i nieco wypełnić parę pustych przestrzeni. Jest też kilka błędów widocznych, np. braki w borderowaniu.

- Scaraby i larvy (autorstwa prawdopodobnie Khadrima. Trzeba podpisywać mapy...) - duże i ładne, brak szczegółów - kamieni, oberwanego gruzu itd itp.

- Wioska barbarianów [taka nazwa mapy]. (autor proszę się zgłosić - prawdopodobnie MacieQ) - zrobiła na mnie na tyle pozytywne wrażenie, żeby chcieć ją popoprawiać. Nie jest niczym nadzwyczajnym, ale wykonanie ma poprawne. Z tym że na północ jeszcze daleko...

- Siedziba Aban - Nambir - Kształtem spoko, bardzo fajne, ale: nie spełnia założeń zlecenia, poza tym jest okropnie puste. Jako resp a nie leże Aban jak najbardziej zachowam.

- Dżungla autorstwa Arniego - Tak tak moi państwo, pokuszę się o poprawki i dodam jedyną, niepowtarzalną pierwszą mapę Arniego. Będzie nieco roboty bo szczegółów nie ma na niej prawie wcale, jednak spodobał mi się rozkład terenu.

- Góry smocze autorstwa PaX-a - praca jest ogólnie bardzo ładna, choć miasto nie robi na mnie najlepszego wrażenia. Niemniej jednak, po umieszczeniu go w pewnym kontekście powinno się lepiej prezentować. Dlatego poświęcę nieco czasu na dostosowanie tej mapki do barsawiańskich realiów i można sobie będzie poexpić w PaX-owym podziemiu.

- Bethabel autorstwa Kijka - Mapa jest bardzo ładna i mi się podoba. Jedyny problem stanowi wersja i użyte graficzki. Niestety nie mogę ich wykorzystać ponieważ cały czas operujemy na 8.10. Kiedy czas nadejdzie sprawię że podziałamy również z nowymi grafikami, wtedy mapa będzie jak najbardziej na miejscu.

- Amazon Camp autor: prawdopodobnie MacieQ - interesująco rozwiązane położenie wszystkich miejscówek, brak jedynie sporej ilości szczegółów, choć warto się nim zająć mimo wszystko.

- Cmentarz autorstwa Vermoxa - Do zmodyfikowania trochę szczegółów i zmniejszenie spawnu. Tak to oryginalne i całkiem przyjemne.

- Expowisko ze skeletami by MacieQ - trochę szczegółów do poprawienia - rozłożenie niektórych śmieci, grobów raczej nie stawia się na posadzce (takich usypanych z ziemi Razz) itd itp. Ogólnie kształt niezły.

- Gaj druidów nadesłany przez Kevina - Ładne wykonanie i o to mi właśnie chodziło. Jedyne poprawki tyczą się dodania dachów i części budynków na piętrach powyżej pierwszego.

- Jakieś ch***stwo autorstwa Arniego - Sam budynek mi się podoba i zostanie zaadaptowany.

- Karczma autorstwa Dzikiej Róży - Do zaakceptowania po mocnych modyfikacjach jako żeglarska tawerna.

- Podziemia cyklopów - autor: MacieQ - Po głębszych modyfikacjach posłuży za dom jakiejś rasy, lecz nie zakładam że będą nią właśnie cyklopy. Z plusów ma niezłe ułożenie i jest oryginalna, z minusów nieco irytuje brak szczegółów i wrażenie, że mało pracy zostało w nią włożone.

- Wielki resp scarabów - autor prawdopodobnie Khadrim - Do dodania spawn i nieco szczegółów.

- Mniejszy resp ze scarabami - Khadrim - brak ścian, tak to bardzo ładnie. Jak dorobię, to się na mapie pojawi.

- Resp GSów - autora mam imię i nazwisko, ale nicku z forum nie Wink - Ładnie dopracowany, choć błędów jest kilka (choćby niepotrzebne ilości terenu, których widać i tak nie będzie).

- Małpy by Khadrim - Do dorobienia Tiquandowe drzewa. Tak to bardzo fajny.

- Prastary Dąb by PaX - Powiem Wam, że za tą mapę muszę PaXa bardzo pochwalić. Bardzo oryginalny pomysł, trochę błędów w wykonaniu. Piszę tu, bo ten dąb będzie, ale raczej zrobię od zera z podobnym rozłożeniem, bo trudno będzie wszystko odpowiednio pozamieniać.

- Hunter Land by MacieQ - Do dorobienia nieco drzew i kilka szczegółów.

- Scaraby i larwy by Look Back - Trochę muszę zmniejszyć zagęszczenie potworków na -1. Tak to bardzo fajna.

- Leże Aban by Moonred - do dodania wystrój wnętrz i wierzch jednego ze szczytów.

- Arena Travaru by Moonred - Sporo tu jeszcze trzeba zrobić, ale to nie wina Moonreda Wink. Generalnie kawał dobrej roboty i innowacyjnych pomysłów.

- Kaer Nambira- do poprawienia trochę szczegółów i nieco spawnu dodać, tak to jest ładna.

- Guildhall w skale by Nambir - Do poprawienia wierzchy gór. Tak to wszystko bardzo ładne.

- Ruiny miasta - MacieQ - Do poprawienia nieco szczegółów, tak to dobrze zrobione.

- Trolle i orki by Nambir - trochę takie na "odwal się" ale da się coś z tego skrzesać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Pią 22:56, 27 Lut 2009, w całości zmieniany 35 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Wto 22:17, 07 Paź 2008 Temat postu:

Niezdatne w obecnej formie
- Elfia forteca autorstwa MaćQ-a (ale się to trudno odmienia Razz). - w tej chwili moje informacje są takie: pomysł dobry. Mur zbyt monotonny, za dużo pustych przestrzeni. Ścięte drzewa nie pasują do elfów, a odgrodzenie roślinnością zdecydowanie zbyt gęste.

- Cyklopy autorstwa Nambira - Po pierwsze nie spełniały założeń zleceniowych. Wyglądają raczej jak random resp. Korytarze za wąskie, brak szczegółów, niezbyt dopracowana od strony mapperskich fajerwerków.

- Obóz Łuczników autorstwa Nambira - płasko i bez urozmaiceń. Kamienne mury nie pasują do zlecenia, wieża taka sobie. Mało szczegółów i monotonia.

- Trolle - MacieQ - Nie do zaakceptowania w tej chwili. Góra praktycznie machnięta w minutę lub dwie, na dole masę wolnych przestrzeni. Nieprzemyślana, z niewielkim, acz niewystarczającym klimatem.

- Dwarfs autorstwa Arniego - wbrew pozorom niezła mapka, choć odrzuca mnie kształt korytarzy. Są zbyt sztuczne nawet jak na kopalnię. Wybacz Arni Razz.

- Roty - autor Kijek - zrobione na odwal się. Takie jest moje zdanie. Kształt znośny, choć korytarze za szerokie. Trochę szczegółów, ale mało porozkładane, często podobne leżą "w kupie". W obecnej formie nie do wzięcia, za duże żeby poprawiać, ale możesz spokojnie zrobić v.2.0 i zobaczymy Wink.

- Leśne stwory autorstwa Chipsa - niestety niezdatne, mapa zbyt kwadratowa i mało szczegółowa miejscami, w innych zaś jest ich za dużo. Weź się do roboty zamiast grać w jakieś głupie głupoty.

- Rajska wyspa/dżungla autorstwa Disa - niestety, niezbyt dopracowana, nieklimatyczna i ogólnie dziwna.

- Zamek autorstwa Kevina - powiedzmy po prostu że nie o to mi chodziło...

- Zasypana świątynia autorstwa Khadrima - Trochę mało przypomina świątynię. Zdecydowanie nie jest to to, o co mi chodziło.

- Zamek EK autorstwa Vermoxa - niestety troszkę mnie zawiódł. Pogrzebało go rozmieszczenie pomieszczeń we wnętrzu.

- DLe - autor nieznany narazie - mapa w dwóch wersjach, z voidem na około i ze ścianami podziemi. Kiepska, kwadratowa i podziurawiona. Jak DLe na Ronie.. Razz

- Hydry autorstwa Arniego - autor wie wszystko na ten temat Wink.

- Przyczółek barbarzyńców - autor: Ksiunc - Pomysł i rozmieszczenie wszystkiego ciekawe, jednak wykonanie pozostawia nieco do życzenia.

- Pustynia - autor - Ksiunc - Niewiele w ogóle na tej mapie jest. Budynek fajny, mooooże go wytnę i zastosuję gdzieś.

- Podziemia bagien by MacieQ - Zbyt na szybko robione. Niby jest nieco wykończenia, ale wszystko bez przemyślenia i rozplanowania.

- Wyspa nowych autorstwa Disa - Po oskarżeniach o zbytnie wzorowanie się na RL chwilowo zostawiam w tym miejscu.

- Prodżekt Khadrima - podziemie z nordyckimi ścianami. Robi dziwne wrażenie, choć nie powiem, ściany oryginalne. Może przerobię jak będzie gdzie je postawić, narazie jest tu.

- Roty autor Vermox - brak szczegółów i niezbyt przemówił do mnie rozkład pomieszczeń..

- Roty przedprojekt autor - Khadrim - Do tej pory dostałem tylko przedprojekt, i w tej formie mnie nie zachwyca.

- Dżungla by MacieQ - Wygląda na 20 minut pracy. Żadnych walorów klimatycznych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nazarian dnia Czw 22:04, 09 Paź 2008, w całości zmieniany 19 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ethern
Barsawia Team - Mapper
Barsawia Team - Mapper



Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:33, 07 Paź 2008 Temat postu:

Moje komentarze:



Prace Arniego:

Dzungla Arniego:
+ ladny rozklad terenu
+ ciekawe podziemia
- mały teren
- brak jakichkolwiek szczegółów
- błędy maperskie

Jakieś *****:
+ ciekawy rozkład budynku, ale zwrócony w jedną stronę
- brak szczegółów
- złe rozmieszczenie dekoracji
- kwadraty


Prace Clawiena:

Respaw trolli:
+ super szczegóły
+ ładny rozkład pokoi
+ rzetelne rozmieszczenie respawów
+ oddanie klimatu życia troli i orków
+ brak błędów maperskich
+ praktycznie brak potrzeby poprawiania
+ duży teren

Katakumby:
+ duży teren
+ ciekawe rozmieszczenie pokoi
+ szczegóły
- jak dla mnie za szeroka i jednostajna droga (3 sqm)

Bagienka:
+ mały, acz uroczy teren
+ szczegóły
+ brak jakichkolwiek prostych lin (cecha natury)

Labirynt:
+ super wykonanie i pomysł
- nie spodobały mi się te pokoje przy każdym kącie (może to ma
jakiś cel)

P.S- może wymienić podłogę na biały marmur i białe ściany by nadać labiryntowi magiczny wygląd (subiektywna opinia)


Prace Dzikiej Róży:

Vampiry:
+ ładne rozmieszczenie pokoi
+ szczegóły
- błędy maperskie
- przesada z niektórymi szczegółami (np. ciała Behemothów)


Prace Horusa:


Miasteczko Seres:
+ bardzo ładna mieścina doskonale oddająca opis miasteczka
napisana przez samego horusa
+ szczegóły
+ brak niepotrzebnego dla takiej mieściny rozmachu
- zdecydowanie za długie, wiszące mosty!

Oko Horusa:
+ ciekawy rozkład terenu
+ szczegóły
- niepotrzebne niektóre śmiecie, wytwarzające poczucie
niepotrzebnego chaosu
- brzydki domek


Prace Khadrima:

Gaj Druidów:
+ ciekawy pomysł
+ ładne budynki
- brzydko zrobiona droga
- za dużo drzew, za mało krzaczków i kwiatków i innych naturalistycznych dekoracji

Malpy:
+ bardzo ładne wykonanie
+ ciekawy pomysł
+ ładne dekoracje
- trochę przesadzone z roślinnością w podziemnym pokoju

Scaraby małe:
+ ładne rozmieszczenie pokoi
- brak ścian
- nie wiem po co te magic fiendy i walle

Scaraby duże - 2 podobne repsawy:
+ ogromne tereny
+ ładne rozmieszczenie pokoi i respawów
- czasami brak szczegółów
- nie nazywasz mapy do *$#^*%/

$%^&*#co:
+ ładne rozmieszczenie
+ szczegóły
- brak ścian


Prace Kijka:

Bathabel:
+ ładne i ciekawe pokoje
- użycie graficzek z klienta 8.2


Prace Look Backa:

Cośalatomby:
+ ładne kształty
+ szczegóły
+ małe, ale rzetelnie rzobione


Prace MaćQ-a:


Amazoncamp:
+ ciekawe rozmieszczenie skał
- zdecydowanie za dużo przestrzeni między skałami
- domki na skałach nie za ciekawe
- błedy maperskie ze skałami
- mało szczegółów

Expowisko z szkieletami:
+ ładne rozmieszczenie terenu
+ szczegóły

Podziemia z cyklopami:
+ duży teren
+ szczegóły
- klimat pokoi nie pasuje mi do cyklopów

Fort orków:
- brzydkie budynki
- kwadraty
- brak szczegółów

Podziemia Ghuli:
+ duża mapka
+ szczegóły
- czasami za dużo dziwnych śmieci

Hunter land:
+ szczegóły
+ spory, ładny teren
- poprawić trzeba skałe
- "odprostować"wodospad
- nieliczne poprawki
(zdecydowanie najlepsza mapa macq-a)


Prace Moon-reda:


Gospoda:
+ małe, ale po prostu ładne

Jakiś respaw - 2 podobne repsawy:
+ ładne rozmieszczenie
+ nieregularne i ciekawe kształty
+ szczegóły

Obóz łuczników:
- mi sie po prostu nie podoba (pewnie przez te kwadraty)

Zimowy moonred:
+ ładne kształty
+ szczegóły
- nie podoba mi się połączenie 2 skał w środku

Świątynia egipska:
+ duże
- po drobnych poprawkach będzie pięknie


Prace Nambira:

Lizardy:
+ ładne rozmieszczenie budynków
+ szczegóły

Siedziba Aban:
+ duże
+ szczegóły
- nie spełnia zaleceń zlecenia, więc to będzie zwykły smoczy respaw

Bandyci nambira:
+ ładne
- nie podoba mi sie wykonanie tratwy. tudzież pomostu

Guild Hall:
- mi się po prostu nie podoba, za prosta budowa

Siedliszcze trolli:
- brzydkie wykonanie
- małe korytarze
- przesadziłeś z formą

Gaj druidów:
+ ładne
- brak monumentalnego, tego czegoś (jako symbolu druidów)

Bagna:
+ ładne rozmieszczenie pokoi
+ szczegóły

Tawerna:
+ Proste, ale schludne wykończenie


Prace Vermoxa:

Cmentarz:
+ Duże
+ zwykły, acz dobrze wykonany respaw ghuli


Prace Paxa:

Prastary dąb:
+ dobry pomysł
+ szczegóły
- liczyłem na bardziej smukły kształt pnia i węższe gałęzie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ethern dnia Sob 14:22, 11 Paź 2008, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ethern
Barsawia Team - Mapper
Barsawia Team - Mapper



Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:43, 07 Paź 2008 Temat postu:

Rezerwuje post na coś jeszcze

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ethern dnia Sob 17:52, 11 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Wto 23:25, 07 Paź 2008 Temat postu:

Jeśli czegoś nie ma to bez paniki. Jeszcze z 20 nie przeglądnąłem.

Koło 17 Ethern dostaniesz maila.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzika Róża




Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:19, 08 Paź 2008 Temat postu:

A moja praca z vampirami co robilem ze zlecen to gdzie ??? :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Barsawia Team - Made Man
Barsawia Team - Made Man



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: aktualnie w Mozambiku u Horusa na lepiance

PostWysłany: Śro 13:23, 08 Paź 2008 Temat postu:

wow niespodziewalem sie ze cos mojego trafi :d
ale zjeba byla wiec wszystko w normie :p
czyli beda az 2 moje prace Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zły
Vip
Vip



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła

PostWysłany: Śro 15:08, 08 Paź 2008 Temat postu:

Nazi mi obecnie Moonred podpowiada w jaki ciekawy sposób zrobić te podziemia w BK, ale niedługo myślę, że je dostaniesz. (Chociaż jeszcze nie teraz)
Aa i te moje hmm kongry po poprawkach mają szansę trafić na mapę czy raczej nie? ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Śro 20:21, 08 Paź 2008 Temat postu:

Za jakiś czas podopisuję resztę. Właśnie się za to biorę, trzeba śledzić co się będzie dziś z tym działo. Sporo map jeszcze zostało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaX
Vip
Vip



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 20:31, 08 Paź 2008 Temat postu:

a możesz oddzielac te nowe czerwonymi literkami ?? bo ciężko się będzie połapać co było a co nie Wink z góry dziękuję pisz czego tam jeszcze trzeba to sobie pomapuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Śro 22:26, 08 Paź 2008 Temat postu:

Zgodnie z prośbą, nowe na czerwono. Jutro kolejna dawka, dziś już padam na twarz...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Barsawia Team - Made Man
Barsawia Team - Made Man



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: aktualnie w Mozambiku u Horusa na lepiance

PostWysłany: Czw 15:39, 09 Paź 2008 Temat postu:

ŁaŁ bd nawet 3 prace baj Arni !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qbaz
Barsawia Team - Mapper
Barsawia Team - Mapper



Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:00, 09 Paź 2008 Temat postu:

Dwarfy Nazi wyślę w weekend, bo mam na kompie brata, który jest w poznaniu. Zadzwonię do niego i powiem, żeby mi je wrzucił na speedyshare, to będzie szybciej.
Pamiętacie tą kopalnię? Postaram się ją wysłać w weekend, jednak najpierw trafi do Etherna, aby podpowiedział co nieco i ogólnie sprawdził.

Teraz mam świetny pomysł na mapę i jeżeli starczy mi czasu to zabiorę się za nią jeszcze w ten weekand. Tylko muszę złapać Ciebie Nazarian popytać czy takie coś ma prawo bytu na serverze, bo powiem, że jeszcze nie widziałem nigdzie takiej mapy jaką chcę zrobićWink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> News Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin