Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Zostan bobem budowniczym

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ethern
Barsawia Team - Mapper
Barsawia Team - Mapper



Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:32, 25 Wrz 2008 Temat postu: Zostan bobem budowniczym

Wszystko o czym mam na mysli skumacei stad
http://www.youtube.com/watch?v=HOBxH2dPWaE

Pytanie jest tylko jedno, czy da sie zapisywac takie domki by po save serwera albo crashu sie zachowywaly?? Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ethern dnia Czw 23:32, 25 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ksiunc




Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:34, 26 Wrz 2008 Temat postu:

haha ciekawy motyw;] ale gdyby kazdy mogl budowac takie domki to by se na expach nie budowali bunkrow ze tak to nazwe?Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Horus
Barsawia Team - Made Man
Barsawia Team - Made Man



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 7:36, 26 Wrz 2008 Temat postu:

@up

Takie domki mozna by tylko budować w wyznaczonych do tego miejscach.

@Ethern

Ten pomysł widziałem na pewnym forum, poruszył go jeden z graczy, ale raczej nie znalał on uznania wśród twórców tamtego projektu. Miałem o tym wspomnieć Nazarianowi już kiedyś, ale zapomniałem.Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Horus dnia Pią 21:40, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Barsawia Team - Made Man
Barsawia Team - Made Man



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: aktualnie w Mozambiku u Horusa na lepiance

PostWysłany: Pią 10:41, 26 Wrz 2008 Temat postu:

dla mnie to bylby fajny bajer Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ksiunc




Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:07, 26 Wrz 2008 Temat postu:

skoro tak to jestem za tym pomyslem:P
rozwiązało by to w przyszłości problem z brakiem wolnych domków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Khadrim
Administrator



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 13:56, 26 Wrz 2008 Temat postu:

Również jestem za! Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ethern
Barsawia Team - Mapper
Barsawia Team - Mapper



Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:07, 26 Wrz 2008 Temat postu:

Ja myslaklem nie nad robieniem domkow a obozow !!! Razz Byly by miejsca na obozy i by sie robilo ,albo oboxz albo fortece, for fun ,albo przy expowiskach. Myslalem raczej nad czyms ala namiot, ktory by sie rozbijalo na expowisku i mozan by otrzmac profity w nim, np cos ala depot z poczta, lozko do regenracji many i hp itd ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Pią 19:01, 26 Wrz 2008 Temat postu:

Namiot już zdecydowanie prędzej. Domki takie nie będą się zapisywać, ze względu na to że mapa jest w OTMB. Gdybym miał kod źródłowy edytora i zintegrował go z silnikiem - proszę bardzo. Bardzo prawdopodobne, że przygotuje nieco wolnych miejsc w miastach i poza nimi, w których będzie można postawić swój domek. Jednak wszelkiego typu projekty będą nadsyłane do ekipy i pojawiać się będą w update. Innej opcji nie ma, tak już jest ta gra zbudowana...

Co do samych obozów, to spróbuje coś zdziałać w ten deseń, na pewno zyska na tym rozgrywka, ale nie wiem, co mogę, tak aby ludzie nie zaczęli tego nadużywać. Depo odpada, będzie za dużo przegięć. Szybsza regeneracja życia i many - okej, ale wtedy ludzie będą to rozbijać wszędzie gdzie się da i zrobi się śmietnik. Poza tym położenie skryptem zbyt dużego obiektu na mapie może dać ciężkie do przewidzenia efekty, w miejscach w których leżą ozdoby czy przedmioty, po których przejść się nie da, nie mówiąc już o zwijaniu takiego interesu. Fajny efekt mógłby dać przedmiot zrobiony z baldachimów na wzór nomadzkich wejść do namiotów, ale i tu muszę rozważyć dokładne działanie. Najprawdopodobniej byłby to jedynie bajer. Prędzej dam możliwość rozpalania ognisk i planowałem wprowadzić jedzenie, które musi zostać przygotowane (jak chleb) o generalnie lepszych parametrach od standardowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zły
Vip
Vip



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła

PostWysłany: Pią 21:18, 26 Wrz 2008 Temat postu:

Aby postawić taki domek/namiot czy coś tam wymagane jest skończenie bardzo trudnego questa, ale to nie wszystko... Płacimy 1cc (czy tam ileś) za każdą kratkę. W każdym razie powinno być to drogie ;] Ludzie nie stawialiby raczej takiego czegoś dla przypału bo jest to kosztowne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Clawien
Barsawia Team - Mapper
Barsawia Team - Mapper



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź

PostWysłany: Pią 22:13, 26 Wrz 2008 Temat postu:

Nazarian napisał:
Namiot już zdecydowanie prędzej. Domki takie nie będą się zapisywać, ze względu na to że mapa jest w OTMB. Gdybym miał kod źródłowy edytora i zintegrował go z silnikiem - proszę bardzo. Bardzo prawdopodobne, że przygotuje nieco wolnych miejsc w miastach i poza nimi, w których będzie można postawić swój domek. Jednak wszelkiego typu projekty będą nadsyłane do ekipy i pojawiać się będą w update. Innej opcji nie ma, tak już jest ta gra zbudowana...

Co do samych obozów, to spróbuje coś zdziałać w ten deseń, na pewno zyska na tym rozgrywka, ale nie wiem, co mogę, tak aby ludzie nie zaczęli tego nadużywać. Depo odpada, będzie za dużo przegięć. Szybsza regeneracja życia i many - okej, ale wtedy ludzie będą to rozbijać wszędzie gdzie się da i zrobi się śmietnik. Poza tym położenie skryptem zbyt dużego obiektu na mapie może dać ciężkie do przewidzenia efekty, w miejscach w których leżą ozdoby czy przedmioty, po których przejść się nie da, nie mówiąc już o zwijaniu takiego interesu. Fajny efekt mógłby dać przedmiot zrobiony z baldachimów na wzór nomadzkich wejść do namiotów, ale i tu muszę rozważyć dokładne działanie. Najprawdopodobniej byłby to jedynie bajer. Prędzej dam możliwość rozpalania ognisk i planowałem wprowadzić jedzenie, które musi zostać przygotowane (jak chleb) o generalnie lepszych parametrach od standardowego.


a stawiajac takie cosik na polu oznaczonym jako house zapisaloby sie? (tudziez mozna by kupic np kwadratowy kawalek ziemi)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Pią 22:59, 26 Wrz 2008 Temat postu:

No zapisałby się Clawien. Ale na tym serwerze ceny za domki są liczone automatycznie na podstawie ilości SQM. Więc jak ktoś nie wykorzysta całości, to albo ogródek, albo będzie płacił na marne. No i może być problem ze zrobieniem i zapisaniem dachu, chyba że ograniczymy domek do jednego piętra. Jeśli ma być pięter więcej, to wtedy taka działka będzie masakrycznie droga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Clawien
Barsawia Team - Mapper
Barsawia Team - Mapper



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czeladź

PostWysłany: Pią 23:33, 26 Wrz 2008 Temat postu:

czy cos oryginalnego co mozemy zrobic tak jak chcemy powinno byc tanie? no wlasnie mysle ze nie / jesli dodac do tego jakis quest (cos ala pomoc np rzemieslnikom dwarfowm orcow itp - oni nas ucza sztuki budowy) calosc zaczyna sie wiazac w jedna fajna sprawe i staje sie wyroznieniem dla danej osoby
no ale prawda jest taka, ze calosc wymaga glebokiego przemyslenia pod wzgledem mozliwosci realizacji no i jej sensu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Sob 16:37, 27 Wrz 2008 Temat postu:

Możliwość jest. Ale ma to odpowiednie ograniczenia. Zobaczę co da się zrobić. W tej chwili priorytetem jest silnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deep
Barsawia Team



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:59, 21 Paź 2008 Temat postu:

Czy nie wystarczy dać jakąś specjalną flagę ścianom, parkietom etc, które bedą uzyte do postawienia domku, żeby server widział je jako zwykłe itemki (będą się zapisywać przy server save) ale nie możnaby ich ruszać, ani po nich chodzić? ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nazarian
Administrator



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąchock/Rzeszów

PostWysłany: Wto 20:34, 21 Paź 2008 Temat postu:

Wiesz, stawianie tych itemów to nie problem. Co innego ich sprawny zapis. Przy SS i czyszczeniu mapy nie zapisuje się nic, poza tym, co jest w domkach/depo/ekwipunku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.barsawiaots.fora.pl Strona Główna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin